am terminat anul 1

By Gig
Imi aduc aminte cum eram pe vremea asta: super speriat si ambitionat sa intru la facultatea de cibernetica,statistica si informatica economica (CSIE).Nu ma interesa bacu-ul,media celor 4 ani de liceu,punctele de la admitere,nu ma interesa nimic.Vroiam doar sa intru la csie.
Dupa un an de facultate nu ma simt cu nimic mai apt decat la sfarsitul liceului,ba chiar am uitat o multime de lucruri.Daca nu faceam si voluntariat la SiSC ma puteam considera o persoana care a respirat aerul poluat din Bucuresti degeaba.Aici am invatat care e treaba cu project management,public relation,human relation samd si la un moment dat mi-am luat un task-ul de a face diplomele IT FEST chiar daca nu aveam nici cea mai mica idee despre Photoshop.In cateva zile,ajutat de un coleg de apartament, am reusit sa fac diplomele si apoi m-am apucat singur sa invat acest minunat program.
Revenind la faculate........baaaaai am terminat anul 1......teoretic.Adica "am parcurs toata materia",desi pe la unele cursuri/seminarii am trecut rar.Raman cu 3 restante de pe primul semestru: algebra,statistica 1 si bazele tehnologiei informationale si cu satisfactia celui mai tare proiect din acest semestru la sisteme de operare.Aici trebuia sa facem o interfata in WinBach cu 10 butoane care sa afiseze diferiti parametrii ai sistemului.Mi se parea foarte urata interfata si ma simteam asa obligata in conditiile in care stiu destul de bine partea de design cam la oriece sa fac ceva mai special.Multumita celor 2 programe magice: Photoshop si DreamWaver am facut o pagina html care pe fiecare buton rula cod de Visual Basic Script.e??????
Semestrul 2 l-am terminat bine,am fost pe la mai multe cursuri si seminarii,am facut proiecte si teme,am acumulat muuuult mai multe puncte la seminar.Pana acum am reusit cu multe eforturi sa trec la sport,am luat engleza cu nota maxima in examen la seminar nu am fost deloc,bazele programarii l-am tratat cu o indiferenta crunta iar nota a fost pe masura si am reusit dupa 2 zile in care am invatat foarte mult sa iau cel mai greu examen din acest semestru: analiza.Se zice ca daca iei examenu asta termini facultatea,sper sa fie asa cum sper sa trec cele 3 restante.
E 4:50 la ora 7.30 intru in sala la cea mai interesanta materie din anu 1: cercetari operationale,e chiar interesanta si te invata cum sa optimizezi procesele de productie,transport,timp de executie.Dupa 2 zile in care am citit caietul de seminar de 100 de ori,in noaptea asta am facut cu mana mea probleme de la seminar cap-coada.
Stiu ca anul 1 la fiecare facultate este urat si iti baga pe bat multe materii inutile dar parca la noi prea le-au adunat pe cele mai inutile.Specializarea pe care mi-am ales-o este Informatica Economica,merg aici pentru ca nu mai vreau mate si nici statistica.Nu ma incanta cu nimic ideea de informatica,stiu ca o sa fie tot frectie si nu o sa invatam ceva util.Am ajuns la concluzia ca trebuie neaparat sa inveti singur ce se cere pe piata acum.Facultatea te invata doar principiile de baza si le aplica pe cerintele pietei de acum 10 ani.
Simt ca as vrea sa dorm in momentul asta dar dorinta de a face bine la examenul asta ma motiveaza sa stau treaz.Ma duc sa imi fac a3a cafea dupa care ma mai minunez putin la cate stie sa faca IPhone-ul colegului meu si astept sa vina 6.3o sa ma indrept spre facultate.

Urati-mi noroc si sanatate :D
Bafta
 

3 comments so far.

  1. that next door boy 31 mai 2008 la 01:58
    Noroc! :))

    Felicitari pentru toate realizarile si tine-o tot asa ca o sa ajungi bine! :)
    P.S.: ai restrictionat accesul la comentarii ...acuma e only google accounts sau OpenID
  2. Gig 1 iunie 2008 la 03:09
    bai ms...nu cred ca am facut mari realizari...anul viitor cand o sa abordez acest topic sper sa ma laud :))
    cad despre acces nu stiu ce am setat :)
  3. Anonim 29 ianuarie 2010 la 04:30
    Si...ai luat restantele ? :)))

Something to say?