In Alexandria

By Gig
A trecut mult timp de cand nu am mai fost in "my home town".Pe la ora 13.00 am coborat din microbuz si inca din primii pasi am simtit ca sunt acasa.Am simtit acel calm,mi-am reamintit multe din prostiile de copii pe care le mai faceam.Mai era un amic cu mine iar cand am coborat m-a intrebat daca merg cu taxi-u pana acasa.Frateeee Alexandria e mica si frumoasa,de ce ai vrea sa faci asta,adica pana acasa la noi e jumatate de statie de ratb.Nu am reusit sa il conving,asa ca a trebuit sa merg singur pana acasa.Microbuzul m-a lasat la Catedrala din Alexandria ( nu stiu cati dintre voi stiti povestea dar un hacker din alx a vandut-o pe ebay,a fost foarte socat propietarul cand a venit in alx si a aflat ca nu e a lui).In fata catedralei este un parculet (e ciudat,sunt multe parcuri in alexandria dar toate sunt mici,ma simt ca in bucuresti,ca in sectoru 3 unde stau),dupa parculet urmeaza un semafor,care nu mergea,am observat ca le-au scos pe'alea vechi si au bagat d'alea noi,se vede ca suntem in campanie electorala.Urmeaza alt mic parculet,casa de cultura care era toata galbena,se vede ca pnl au o influenta mare acolo.Trecand de casa de cultura se ajunge...unde credeti????evident in alt parc: parcul cel mare.Urmeaza primaria,scoala nr 5 unde am invatat eu,bcr,liceul teoretic.Acum daca faci stanga,intrii la mine in cartier :)).Ai advertisment la intrare "intra cine vrea si iese cine poate",si un alt graf cu shark.Maicamea era pe balcon,cum m-a vazut mi-a facut cu mana.Se vedea ca se bucura ca ma vede,nu stiu,faptul asta m-a emotionat.In concluzie m-am bucurat destul de mult ca mi-am revazut orasul,mi-a adus un calm in suflet de care aveam nevoie acum inainte de sesiune.Acum stau pe scaun la monitorul de 19" :D,alta treaba decat cel de la laptop de 15,4".


V-am pupat si va astept pe la Alexandria.Chiar este un oras foarte frumos
 

3 comments so far.

  1. Oana 24 mai 2008 la 11:08
    Enjoy ur stay @ home... stii c se spune: nicaieri nu-i k acasa :)
    in alta ordine de idei, ai ca o sa fie ok in sesiune si restante... i believe in u ;)
  2. Anonim 31 iulie 2008 la 12:03
    e mai vechi articolul, dar eu de-abia ti-am descoperit blog-ul...tare ma regasesc si eu in randurile tale, dar la mine, acasa a devenit locul unde imi petrec 95%din timp de-un an incoace...in alta ordine de idei, e faina viziunea ta asupra vietii...pastreaza-ti ritmul, trage aer in piept si continua-ti drumul...
  3. Anonim 8 august 2008 la 15:01
    Alexandria un oras uitat!! Baietii au uitat ca sau nascut acolo..

Something to say?