modificari blog

By Gig
Cum sunt tot timpul schimbator in privinta imaginilor,colorilor,etc am decis sa schimb aspectul intregului blog.Astfel am adoptat o singura culoare,am schimbat bannerul si am mai adaugat o poza.Vreau un feedback din partea voastra deoarece doresc sa nu il mai schimb deloc

Ms anticipat
 

3 comments so far.

  1. that next door boy 3 iunie 2008 la 22:54
    dude. .. esti student la cibernetica, membru in sisc, implicat in atatea proiecte, nu un negustor al mortii ;)) (cu referire la header)
    Nu prea sunt eu adeptul temelor asa inchise la culoare. Prefer background deschis si cald cu text negru dar daca e sa incerc sa ma adaptez la cromatica blogului, culoarea titlurilor de post e prea inchisa. Poate un galben sau verde spalacit ca daca mai deschizi rosul ala dai in roz. Si data la care sunt scrise posturile .. nu se vede absolut deloc, in mod sigur trebuie schimbata culoare.
  2. Gig 4 iunie 2008 la 04:48
    am modificat culoare titului...e un rosu mai aprins,asta pt ca vreau sa o las tot rosie....am modificat culoarea datei,ms asta nu observasem....cat despre header....pai nu e vorba de darkness sau chestii de genu ci doar imi place imaginea aia si am zis sa iau o parte din ea si sa o integrez in header :)
  3. ada 15 iunie 2008 la 15:09
    mie imi place per ansamblu :P ar merge un frame la header ;) parerea mea :D

Something to say?