6 zile

By Gig
Au trecut 6 zile,daca am calculat eu bine,de cand nu am mai postat.Parca e iar ciudat ca prima oara cand am scris pe blog.S-au intamplat multe de'atunci,atat de multe incat nici nu imi amintesc tot,ba chiar,nici nu imi mai aduc aminte ce am scris ultima oara.
Revenind la subiect,ce am mai facut si ce s-a mai intamplat in ultimele 6 zile.Am fost duminca sa ajut la Chefest.In jurul orei 13.00 am ajuns in recorat la poli,am observat multa lume cunoscuta,am mai schimbat pareri pe proiect/activitati,m-am informat cum sta treaba dupa care am jucat un meci de sah pe care l-am castigat.E foarte tare senzatia cand organizezi evenimente cu alte asociatii ca te intalnesti cu perosane pe care le-ai cunoscut la evenimente ANOSR si ai multe de discutat si impartasit.In cadrul acelei zile s-au desfasurat evenimentele sportive,eu am cam frecat menta rau de tot,am stat doar la finish-ul probei de intrecere cu carucioare.Pe la sfarsitul zilei,dupa 5,6 litri de cola (ca am avut sporsorizare de la ei si ne-au adus multe sticle),cand speram ca ma duc si eu linistit catre petrecere,am aflat minunata veste ca trebuie sa ajut la caratul meselor,manourilor,scaunelor si ce mai era acolo.Toate aveau greutati considerabile asa ca am decis ca o se le caram cu carucioarele de la carrefour(daca afla la cate au fost supuse carucioarele lor nu or sa ne mai sponsorizeze).Partile proaste,3 la numar,erau ca locul unde trebuia sa le ducem era destul de indepartat,drumul era unul de tara,neasfaltat si erau multi caini care ne latrau pana acolo.In 2 ore am carat tot si ne-am dus spre petrecere.Ce s-a intamplat dupa petrecere nu mai am chef sa scriu ci doar ca am jucat bolt si eu nu puteam sa spun 13,nici acum nu inteleg de ce.In concluzie a fost f energica ziua de duminica,am interactionat cu peroane cu care nu mai vorbisem de mult timp,am baut,m-am distrat,a fost tare.

Luni,a fost o zi care m-a inveselit foarte tare,am trecut la sport :D.Eram foarte ingrijorat ca nu o sa fac prezentele necesare dar a fost de treaba profu si m-a trecut cu mai putin.Asta dupa ce am facut putin lobby.

Astazi,marti,desi e trecut de 12 si e miercuri pana nu ma trezesc e tot marti,am paricipat la a3a parte a training-ului de web design sustinut de Andrei Gherghe.Tipu' e foarte tare,conduce un business(BizSign),e siscot,anul asta termina facultatea.Am discutat despre photoshop,ni s-au prezentat uneltele de baza si niste exemple ce putem sa facem cu ele.Partea proasta e ca stiam tot ce s-a prezentat acolo si ca m-am plictisit doar ca nu am de reprosat nimic deoarece trebuiau sa invete si ceilalti.Partea buna e ca am ramas cu ceva din celelalte 2 sedinte de training si sunt foarte hotarat sa ma apuc de php,sper sa si am timp.
Tot azi am mai fost si la ultimul eveniment din cadrul chefest: dezbaterea Voteaza Responsabil.Iar am consumat o cantitate mare de cola,parca d'abia imi revenisem din supadoza de duminica.Pentru mine a fost destul de borring,adica viata politica este unul din domeniile care nu ma pasioneaza dar am fost acolo pentru a sustine evenimentul si poate a afla lucruri noi.Nu am reusit sa raman pana la sfarsit 2 motive: se insera si trebuia sa fac altceva si venisera persoane pe care nu le agreez care incercau sa interactioneze cu mine.

In restul zilelor ori nu imi mai aduc aminte ce am facut ori nu vreau sa povestesc ca tin de viata mea particulara.O chestie care mi-a mai placut foarte mult in aceste zile a fost ca am inceput sa primesc feedback-uri: unele de bine,altele construcitive,semn ca nu scriu aici doar pentru mine.Va rog sa imi dati feedback de oriece fel ca sa pot umbunatati acest blog.Hai ca este deja 00:41,maine am proiect de prezentat,examen la bazele programarii si ma apuc.

Numai bine
 

2 comments so far.

  1. Mishu 10 iunie 2008 la 10:23
    Uite si o parte buna a trainingului pe Lobby si Advocacy: ai trecut la sport :)))
  2. Gig 11 iunie 2008 la 07:02
    exact :)

Something to say?