tv live

By Gig
Cum spuneam si intr-un post anterior,trebuia sa fac pe acesta separat.Cica "mai multor persoane le este frica de vorbitul in public decat de moarte" cel putin asa arata statisticile.A trebui sa ajung la sibiu sa ma conving,oarecum,de acest lucru.M-am oferit voluntar sa fac un lucru care cica e inedit.Cand a venit taxi-ul sa ne ia de la training am aflat ca trebuie sa merg la emisiunea locala din sibiu la emisiunea "in fata presei".Era pentru prima data cand ma duceam la tv,cand vorbeam fata in fata cu un jurnalist.Ma intimidasem putin si ma intimidam pe masura ce ne apropiam de sediu televiziunii.
Cand am coborat din taxi am atins apogeul fricii,imi tremurau picioarele.Ajunsesem cu 30 de minute mai devreme.Am intrat frumos in sediu,ana a scos memory stick-ul si s-a uitat la mine in laptop daca are tot.Ghiciti ce lipsea???CV-ul meu bineinteles.Norocul a fost ca il aveam pe cel facut pt alegerile SiSC si a trebuit doar sa mai adaug ce am facut intre timp.
Acest lucru mi-a mai distras atentia de la teama mea.Eram cam incordat,cand ma intrebau daca imi era teama ziceam convins NU.
Si dupa 30 de minute a inceput.Am avut 4 minute sa ne familiarizam cu luminile,camerele,prezentatoare Nicole(prezentatoare de emisiuni,profesoare de master in sibiu),foarte tare tipa.Ea urma sa ne fie trainer ziua urmatoare si sa vorbim despre comunicarea nonverbala si sa analizam ce am facut bine/rau la emisiune.
Cameramanul a strigat:mai sunt 10 secunde.In acel moment mi-am zis in minte:acum ori niciodata si am cam scapat de teama.Emisiunea a decurs ok,am raspuns punctual,corect,la subiect,amuzant si sunt foarte mandru de mine.
Dupa emisiune Nicole si presedinta postului de televiziune ne-a felicitat ca a iesit bine.Am vazut acolo o scrumiera si fara sa mai stau pe ganduri sau sa intreb mi-am aprins o tigare.Nicole mi-a inmanat un caiet gigantic gen "cartea celor care au trecut pe'acolo" sa scriu o parere/impresie/etc.
Termin acest post cu fraza care am scris-o si in aceea carte,nu inainte de a preciza un lucru foarte important: EMISIUNEA ERA LIVE.
Ce am scris: "Aici am fost pentru prima oara,sper si nu ultima,la o emisiune live"
 

1 comment so far.

  1. that next door boy 17 mai 2008 la 14:19
    Daca vrei sa o tii pe pr ar fi bine sa lasi tracul acasa ;))

Something to say?