seara in cazarma

By Gig

La facultatea de medicina s-a intamplat prima zi a intalnirii de astazi(09-05-2008).Aici organizatiile studentesti au la mansarta(et 5) cate un birou si 2 sali de conferinta unde sa iti poata executa proiectele.Am ajuns la manasarda in jurul orei unu.Tin sa precizez ca nu au lift si scarile mi-au pus conditia fizica putin la incercare.Ajuns sus,in cele din urma am vazut cum un tip ne astepta,era de la firma cu mancarea.Ne-a dat minunata veste ca mai are inca 2 containere de urcat si cum eram doar 2 baieti trebuia sa ne respecram conditia de baiat.

Am ajuns intr-un sfarsit cu toata mancarea sus si ne-am pus pe halit.In 30 de minute se devorase o mare parte.A ajuns apoi si vicepresedinta pe PR care a lansat o provocare: caut 2 volunari care sa plece de la jumatatea training-ului cu mine.Cum nu pot sa ma abtin de la noi provocari am ridicat mana.

A venit si primul trainer,era tipa care s-a ocupat de tot ce inseamna PR pe proiectul “Sibiu-capitala europeana”.Partea cea mai buna a fost ca ne-a impartasit din experinta o mare parte din problemele PR de care ne putem lovi cand facem astfel de proiecte.Nu pot sa nu recunosc ca m-am si plictisit putin,am observat acest lucru la mine: cand nu exista interactivitate ma plictisesc.Ana-Maria a venit apoi sa ne ia iar ce s-a intamplat acolo,gasiti in topical tv live.

 

0 comments so far.

Something to say?