narghilea pe camin

By Gig
Acum doua seri am fost intr-un camin uitat de lume,nici acum nu am aflat carei facultati/scoli ii apartine.Cand am pasit in camera m-a izbit un miros de picioare de parca persoana respectiva era tester de adidasi folositi si reciclati.Au urmat 2 metrii,timp in care am trecut pe langa baie si...dulap cred.Ce am vazut apoi m-a socat,era o mizerie acolo de parca apartamentul in care stau pare curat tot timpul.
Dar revenind la subiecul acestui post,narghileaua.In 30 de minute,timp in care am bagat niste vin si popcorn era gata narghileaua.Ne-am asezat noi in cerc,in spiritul focului de tabara,am setat muzica potrivita momentului si ne-am apucat.Nu mai facusem de mult timp niste cerculete asa de frumoase care durau mult timp din fum.Am decis sa urcam pe bloc sa nu deranjam si pe colegii respectivului student si am mai aprins una.In asta nu mai era apa,era sprit.Sa nu va inchipuiti ca am vrut sa scriu sprite si am mancat un e,era spritz sa fiu mai yahoo gen adica apa cu vin de la nisipurile de aur,bulgaria...foarte najpa la gust.
Urcand pe camin se facuse frig si nu mai puteam sa stau in minuntatul tricou,de care sunt foarte mandru,ANOSR forum,iasi.Mi-am tras hanoracul cel de camuflaj,sa ma apar de frig si am mai tras gluba pe cap.Eram gangsta gen.S-a aprins si narghileaua si apoi am pierdut pentru un moment contactul cu lumea.Din toate partile se auzeau urlete alea lighioanelor noptii,cainii,care ori si-o trageau ori aveau un meathing foarte important.Ma asezasem pe acoperis,imi acoperisem ochii si trageam.
Pentru un momentu am pierdut contactul cu realitatea,nu mai auzeam sunetul cainilor,oamenii care radeau,imi auzeam mintea.Vorbeam in minte si imi raspundea mai tare,ca sa rimeze continui cu,ce sa fie oare?:))
Momentul a trecut repede,am mai dat un gat de vin alb de 8 lei sticla,am aprins o tigare si cam atat.Evenimentele au continuat doar ca am scris cam mult si ati inteles ideea.
Noapte buna
 

3 comments so far.

  1. Bogdan N. 8 mai 2008 la 10:51
    Super tare....gyg ai imaginatie......trb s t faci scriitor nu s vii l cibernetik....nu e frate aici d tineee.....poate t apuci akuma k niciodata nu e prea tarziu....mi se pare bunicel blogu tau....mai pune povestirii dinastea hazlii....
  2. Gig 12 mai 2008 la 13:11
    ms mult...sper sa iti placa in continuare ce o sa scriu
  3. juLie 13 mai 2008 la 14:04
    voiai sa zici.."meeting" ?


    ;))

Something to say?