conferinta Microsoft

By Gig
Pentru ca am promis ca voi scrie si pareri despre coferintele/workshop-urile,etc pe la care ma mai duc a venit momentul sa creionez despre conferinta Microsoft organizata de MSP (Microsoft Students Partenrs).Nu stiu multe despre ei,nu pot spune ca au statu de organizatie sau oriece dar fac o treaba buna.
Conferinta a inceput cu domnul Nemed Iulian despre care am aflat la sfarsit ca preda la mine la facultate in anul 3.Tema acestei conferinte a fost ceva asemanator cu viitorul in programare si design prin aparitia unor noi versiuni de programe Microsoft menite sa ne ajute si....etc (i'm a MAC---desi nu am unul inca).
Profesor a avut un power point de peste 15 slide-uri si din 5 in 5 se oprea pentru a face o demonstratie ca ceea ce spune nu este o prostie.Cat a durat prezentarea lui simteam ca am imbatranit 100 de ani,nu intelegeam nimic,era ca si cum as fi la o conferinta de it in chineza.Omul se tot chinuia sa explice ce facea,si stergea si scria si compila si...intr-un sfarsit s-a terminat.
Mi-am scos creierul din idle ca urma Silverlight,un program lansat de microsoft ca raspuns la Adobe Flash.Eu indragesc acest program deoarece poti sa pui filme sau oriece alt timp de date in spatele unui buton.Nu e chiar tare?Dar tot nu sunt decis ce sa aleg intre SilverLight si Flash.
Aceasta parte a conferintei a fost sustinuta de Andreea Diosteanu,membra a MSP.O parte din prezentarea ei o mai stiam deoarece a facut o demonstratie de silverlight de la 0 intr-un workshop din cadrul IT Fest-ului.Imi pierdusem speranta,credeam ca si acum o sa intru in idle 20 de minute dar nu a fost asa,a venit cu niste informatii noi si m-a tinut atras.
A urmat punctul culminat al acestei conferinte,o prezentare a unui produs-site, Popfly.Asta e tare,iti poti customiza un blog sau oriece lucru pe care il vrei tu cu o multime de lucruri interesante.Poti chiar sa iti faci jocurile tale.Mi-a placut acest produs iar cand voi dispune de timp liber o sa testez mai amanuntit site-u si o fac un mic tutorial.
A urmat o pauza de 10 minute,timp in care am iesit la o tigare si am facut o vizita prin sediu.Cand pauza a luat sfarsit deja plecasera jumatete din participanti.Credeam ca inca nu s-au intors de'afara dar se pare ca nu au mai venit.Au urmat intrebarile pentru premii gen stii si castigi.Primul domn,profesorul,a pus cam 10 intrebari la care nu a stiut sa ii raspunda nimeni,semn ca nu eram singurul in idle la aceea prezentare.La o intrebare despre Popfly am raspuns corect si acum sunt fericitul posesor al unui mouse de lapotop,wireless,f f f dragut.
A mai fost o prezentare despre ASP(activ server pages) la care m-am chinuit sa fiu atent.In 10 minute am cedat.Am analizat mouse-ul din toate unghiurile posibile si am decis sa plec.
Raman cu ceva de la aceasta conferinta si'anume: informatii in plus despre silverlight,informatii de popfly si...minunatul mouse.
 

0 comments so far.

Something to say?