viata activa

By Gig
Sunt foarte multumit de aceasta zi.Chiar ma intrebam cand o sa mai am parte de o zi foarte activa.M-am trezit foarte de dimineata comparativ cu orele destul de tarzii la care ma 'scol'.Promisesem si vroiam sa ma tin de cuvant ca vin la conferinta de presa a Ligiei (am scris despre acest lucru intr-un topic anterior),problema era insa ora de incepere si'anume 9.30 si cum stiam bine ca se intarzie mereu si intotdeauna presa vine mai tarziu imi era putin teama ca nu apuc nimic.M-am urcat in 79,apoi in 300 si pe la 9.20 eram acolo.Atmosfera de la intrare era foarte tare,ca la toate evenimentele Anosr: te intalnesti cu lume care ai cunoscut-o pe la diverse evenimente,schimbi pareri,faci o gluma,etc.Am intrat in sala sa o vad pe Ligia( o stiam doar din priviri si speram sa schimb niste replici cu ea),dar era foarte ocupata si am renuntat la idee.Am mai schimbat niste vorbe cu prim vicepresedintele ANOSR(si el este un MAC :d) dupa care m-am indrepata spre facultate.Aveam lucrare la statistica ( o materie f idioata dar practica,iti poti lua un job foarte usor daca stii statistica putin mai avansata).In sala,am aruncat o privire sa vad lumea care stia dar erau altii pe langa ei asa ca m-am asezat unde am apucat.Am facut ce am facut la lucrare,mai mult ca semestrul trecut si am fost la alt seminar: sisteme de operare.Profa cu care fac e ok,daca ar fi toti ca ea,cibernetica ar fi o facultate la care s-ar merita super mult sa te duci.Urmatorul lucru pe lista era coferinta start intership(o sa scriu si cateva cuvinte despre aceasta intr-un topic viitor,acum imi este lene).Ce am mai facut,ca sa termin cu topicu asta si sa intelegeti de ce consider aceasta zi activa?Pai deja era 3 cand am iesit de la conferinta,am mai stat putin prin sediu SiSC,am venit acasa,mi-am facut mancare,am dormit putin,am iesit la o mica plimbare prin unirea si acum mi-am instalat Visual Studio 2008.Nu stiu ce o sa fac cu toate probramele alea din colectie,mie imi trebuie doar un compilator de C dar este gratuit si costa o caruta de bani.E bine sa il ai pe viitor.

Daca ai citit tot acest topic pana la sfarsit esti prea tare
Numai bine
 

1 comment so far.

  1. Anonim 31 iulie 2008 la 12:07
    Hey, si eu am fost la conferinta :) Se pare ca lumea e din ce in ce mai mica atunci cand faci parte din ANOSR :D...si, da, ti0am citit articolul cap-coada...

Something to say?