bookfest

By Gig
Tocmai m-am intors de la evenimentul numit bookfest,ca o impresie generala as putea spune ca este interesant si merita vizitat,bine astazi a fost ultima zi dar o sa fie si anul viitor.Vazusem un banner gigantic la victoriei care m-a intigat si chiar eram curios ce aduce acest eveniment in monotonia proiectelor bucurestene.
In jurul orei 11 am ajuns impreuna cu iubita mea la romexo.Primul lucru de care m-am lovit a fost numar impresionat de persona batrane.Deci frate,veneau in valuri,era o mare de pesoane in varsta care sosisera cu un singur scop: sa cumpere cartea insotita de autograf al laureatului premiului nobel pt literatura.Daca iti fura privirea un titlu de carte inevitabil te loveai de cineva,care se mai si uita urat la tine gen "tu ce cauti aici ma,evenimentul asta este pentru oameni inteligenti".Am sintit aceasta parere din partea oamenilor in varsta de cel putin 3 ori.
Trecand peste acest lucru si peste toate pliantele care in mod inevitabil le luai ca poate anuntau o lansare interesanta de carte sau o reducere de preturi,expozitia este foarte buna si foarte bine organizata.
Inca un lucru care mi-a placut a fost diversitatea cartilor din expozitie,chiar sunt fooooarte multe si foarte diverse.Carti pt copii,romane,autodidactice,sf,hazlii,etc.
Intarea la expozitie a fost de 5 ron dar primeai un voucher in valuare de 5 ron cu care puteai achizitona o carte sau puteai sa il scazi din pretul ei.Credeti-ma,nu cred ca a existat o persoana care sa nu achizitioneze o carte de la aceasta expozitie,ceea ce e un lucru bun.Fiecare editura avea un colt,unde trebuia sa stai la rand,cu carti la pretul de 5 ron,deci dupa ce vizitai toata expozitia te opreai la un astfel de stand si inevitabil gaseai ceva care sa iti sune bine.
Un lucru care m-a surprins pe mine a fost ca am gasit o carte pe care o cautam de mult timp: Psihocibernetica.Nu stiu cu ce se ocupa dar titlul mi-a starnit interesul din primul moment cand am auzit.Promit ca o sa fac un mic rezumat dupa ce o termin.Pret? 8 Ron,echitabil nu? Pe langa aceasta carte mi-am mai cumparat 2 romane la pretul de 3 ron pentru ca sunt sigur ca la un moment dat o sa imi doresc sa citesc si ceva printre tutorialele de css,php,mysql.
Ca sfarsit va pot spune ca mi-a placut expozitia,o recomand tuturor,o sa ma duc si anul viitor,mi-ar place sa ajut la organizare,am achizitionat 3 carti la pretul de 14 ron si...cam atat.

Numai bine
 

0 comments so far.

Something to say?