Silent Strike-3 AM

By Gig
Probabil ca nu stiti cine este silent strike sau ce este silent strike.Este un artist roman,nascut in Bacau care face muzica electronica de foarte mare calitate.Discografia lui nu este foarte mare dar este foarte tare,asta dupa principiul calitate nu cantitate :D.

Primul album poate numele Silent Strike este in editie limitata (1000 de copii): bagheta de plumb cu logo embosat, coperta fata - stencil decupat cu laser, coperta spate - stencil print cu vopsea metalizata.Una din piesele de pe album este Words Kill People care este coloana sonora de la spotul Sibiu Capitala Culturala Europeana,daca nu il stiti-click pe piesa.Printre invitatii de pe acest album se numara: Ada Milea, Maria Radu, Electric Brother, C.T.C., Vlaicu Golcea, Sonic Tonic, B.G.E.

Cel de'al 2-lea album se numeste 3 AM,tot editie limitata,
carcasă plexi prelucrată şi inscripţionată integral laser.Albumul reprezinta o colaborare a lui Silent Strike cu pianistul de origine romana (stabilit la New York) Lucian Ban si saxofonistul american Alex Harding,contine 17 trackuri, din care doua piese sunt colaborari cu Sukie Smith din Marea Britanie si Yvat din Romania.Pentru a va face o idee despre sound-ul noului album: click PROMO.

Ascult Silent Strike de 3 ani si am auzit prima ora de el in urma colaborarii cu CTC.Ce imi place foarte mult la piesele lui este faptul ca unele sunt asa chill,stau in pat cu ochii in tavan,le ascult si ma linistesc iar unele sunt asa dinamice,imi dau o stare de let's do it.Astept cu nerabdare sa pun mana pe album,promo-ul este foarte tare.Pretul albumului este de 43 RON,nu o sa am bani sa il cumpar deci astept sa il prind pe net pe undeva iar din primul salariu il cumpar daca nu se epuizeaza stocul.
 

4 comments so far.

  1. Oana 27 iunie 2008 la 09:23
    Si mie imi place :D Bine ca ai dat idei... Daca pun si mana p albumul nou i'm a lil' genius :p
    Mersi de recomandare :)
  2. Anonim 23 iulie 2008 la 08:17
    frate , noroc , sunt un anonim .
    hh in sange ? best

    gig care se dadea cu rockerii inainte ? tu esti ?

    hai pace !
  3. Anonim 31 iulie 2008 la 11:45
    zi-mi si mie, te rog, unde ai gasit albumele pe net (moca, evident) pt ca pe site-ul lastradamusic.ro stocul e epuizat si habar n-am unde sa le mai caut.
  4. Gig 24 august 2008 la 11:21
    salut...bai il am de la o prietena care l-a cumparat si mi l-a dat ca nu mai aveam rabdare dar i-am promis ca atunci cand o sa am bani o sa il cumpar si sper sa ma tin de cuvant

Something to say?