inca 3

By Gig
Intr-un post anterior am scris ca teoretic am termiat anul 1,acum am ajuns sa il termin si practic.Am terminat a2a sesiune din viata mea de student,nu a fost usor,am invatat in fiecare zi si am facut multe nopti albe.Ajunsesm sa manac din 20 in 20 de ore,sa dorm 6,7 ore la 2 zile,sa beau 4,5 cafele pe zi,sa ma pastilez pentru durerile de cap si de burta.
S-a meritat,totul s-a meritat,cu toate creditele luate sesiunea asta mi-am facut minimul necesar pentru a promova anul.Urmeaza sesiunea de restante acum.Privind putin in urma ma simt chiar un idiot ca nu am luat cel putin 2 din cele 3 restante din cele care le am.Adica chiar erau usoare si puteam sa le trec usor daca imi dateam interesul asa de mult ca sem asta.Lumea imi zice,eh...asta e,asa e viata de student,daca nu ai restante nu simti ca esti student.....
Daca ar fi dau un sfat celor care intra la cibernetica ar fi asta: duceti-va doar la cursuri pt materiile de tocit si la seminarii pt materiile de calcul si incercati sa va faceti voi proiectele,nu sa le copiati dupa net.
Acum o sa ma relaxez cateva zile dupa care ma reapuc de treaba,trebuie sa imi iau si cele 15 credite din restante.

Multa bafta celor care nu au terminat inca sesiunea
 

1 comment so far.

  1. Mishu 10 iunie 2008 la 10:36
    Dude, stai flexi, ca sesiunea 1 e cea mai nasoala. uite, de exemplu eu am fost integralist pe primu' k au fost profii de treaba. Adica mai sunt si materii la care se pica. Noi sa fim sanatosi, ca boala vine singura :))

Something to say?