hi5

By Gig
Abordez acest topic deoarece sunt in pana de idei sau activitati extraculicurare sa le zic asa in ultima perioada.Facultatea s-a teminat,mai am restantele de care m-am apucat foarte putin dar recuperez,in sisc nu mai sunt asa activ,sunt activitati si acum dar...nu mai sunt ca pe vremuri :))

Hi5,acest site de matrimoniale,cum a fost gandit el initial,s-a transformat acum un loc unde toti cocalarii isi pun poze cu masini/lanturi/etc,emoistii pozele modificate in photoshop,fitoasele poze cat mai vulgare,etc.
Ma intreb de multe ori de ce mai tin contul activ iar raspunsul este pentru aceste perioade si inca cateva.Adica acum este unul din acele momente cand toti prietenii mei isi pun poze,unii de la banchet,balul de absolvire,vacante pe la mare/munte,etc.Chiar ma uit cu placere la pozele lor si indiferent daca par ca nu ma mai intereseaza viata lor,ii urmaresc din umbra cum se schimba,cum devin domni/doamne si ma bucur.
Chiar ma bucur cand le vad zambetul pe buze,acel zambet care il aveau si cand eram in iedera sau pe la chefuri dupa niste beri.Eu ma schimb,ei se schimba iar acest site ma ajuta sa ii mai revad,chiar daca o fac prin poze.Ma ingrozeste ideea ca intr-o zi o sa ma lovesc pe la unirii de ei si nu o sa ii mai recunosc,poate ei nu or vor mai face dar eu vreau sa o fac.
In aceaste idei am si eu poze pe hi5,diferite momente din mica mea viata,poze de la petreceri sau din locuri pe care le-am vizitat si nu in ultimul rand poze create/modificate pentru a-i instiinta cu ce ma ocup.
Concluzia este simpla: hi5-u este si el bun la ceva si folositor daca il utilizezi cu un scop.

Numai bine
 

2 comments so far.

  1. a 22 iunie 2008 la 07:59
    hi5-ul ca hi5-ul.. dar facebook-ul:>


    ;)
  2. SunsetRain 22 iunie 2008 la 14:39
    iti recomand k activitate modelarea 3D :P ia-ti un 3dmax si apucate si invata:) e mai fain sa iti poti face desenele 3D...credema;)

Something to say?