alexandria reloaded

By Gig
Sunt in alexandria,a trecut ceva timp de cand nu am mai venit aici,parca pe la inceputul anului universitar veneam mai des.Dar nu e panica,parintii au inceput sa ma inteleaga,fratele meu s-a obijnuit sa doarma singur in pat,mi-am dat seama ca in cele 2 seri ma chinui sa il tot pun pe portiunea lui,doarme pe diagonala,prietenii care inca mai sunt in liceu au inceput sa ma uite samd.Am apucat sa stau mai mult de 2 zile si am tras urmatoarele concluzii bune si rele:
Rele:
-Cand stau o perioada mai mare de timp incep sa devin deprimant,atat cu mine insumi cat si cu ceilalti.Nu stiu de unde vine acest lucru,poate din amintirile triste,sau poate cunosc tot orasul si nu mai prezinta necunoscut.Poate nu mai am toti prietenii cu care sa ies la o caterinca sau poate toate aceste lucruri adunate.
-Tantarii.Uitasem cat de grava este problema cu tantarii in alexandria,eu stau la etajul 4 si se face destul de cald in timpul zilei deci trebuie sa tin geamul destul de mult deschis.Dupa 2 pastile tot mai raman cativa pe care trebuie sa ii anihilez cu metoda clasica: perna.Deja am "bube" peste tot pe picioare.
Bune:
-Cand eram eu prin clasa a 5a,plantau vecinii 2 copaci in gradina din fata blocului,acum dupa atatia ani,s-au facut mari,dar nu mari ci foarte mari,au ajuns pana la etajul 3.Ma uitam ieri pe geam sa vad ce s-a mai schimbat prin cartier si cand i-am observat mi-a crescut putin inima si m-a incantat foarte tare.
-Copii aia care ne sacaiau cand jucam fotbal si ne furau mingea s-au facut mari,unii te mai saluta din respect,altii s-au "smecherit" dar ei sunt generatia de sub noi si i-am vazut cum au crescut de mici,cum se dateau la o fata pt prima oara langa topogan,cum se ascund prin cele mai ciudate locuri sa traga o tigare,samd
-Eram curios sa vad care este mentalitatea soferului alexandrean,asa ca m-am dus la intersectia din carier si am stat acolo o jumatate de ora sa observ.Sunt placut impresionat sa spun ca se aseaman cu cei din sibiu,calmi,stiu sa conduca,nu se enerveaza,nu tipa.

Maine plec,ma intorc in bucuresti,am o multime de lucruri de invatat(atat facultate cat si extracuriculare) si imi astept cu nerabdare iubita.
 

0 comments so far.

Something to say?