zilele trecute

By Gig
Au mai trecut cateva zile,3 la numar,4 daca o pune si pe asta,in care am trecut prin niste experiente pe care vreau sa le impart cu voi.
Acum 3 zile,vineri,am fost la filmarile unei emisiuni.Urma sa am un rol in animatia speciala si’anume un gunoier.Initial ideea nu m-a incantat prea mult dar suma,destul de frumusica,m-a facut sa accept.Era simplu ceea ce trebuia sa fac: sa plimb un tomberon prin platou pe’acolo in timpul unei filmari.50 de ron pentru 10 minute de filmare.Pot afirma ca am pierdut degeaba aceea zi,am stat acolo 7 ore iar pe la sfarsit din cauza tipei coordonator de platou,care a intarziat totul nu s-a mai facut scena cu mine.Asa am ajuns sa stau doar in public si sa imi iau doar 25 ron.Ceea ce m-a uimit cel mai mult era numar mare si divers de oameni care traiesc din asta,parca eram intr-o alta lume,toti se cunosteau intre ei si impartaseau pareri despre nr impresionant de emisiuni la care au facut animatie in trecut.
Acum 2 zile am fost la concet in piata revolutiei.Era un concet care se numea “ziua verde” si promova ideea de reciclare,lucru foarte frumos dar nu stiu cati au inteles aceasta idee.Au fost 5 formatii care au prestat pe scena: mahala rai banda – o prestatie ok,nu ascult genul de muzica,nu critic,nu nimic ; timpuri noi – prestatie slaba,cantece slabe,atmosfera slaba ; aljawala – oamenii nu sunt din romania si se vede asta,super prestatie,super atmosfera ; zdob si zdub – au facut ce mai mare atmosfera din spectacol si phoenix.Vroiam de mult timp sa vad phoenix,nu am ascultat multe melodii de la ei dar am un respect foarte mare pentru ceea ce inseamna aceasta formatie.Atmosfera nu a fost cine stie ce decat la anumite melodii mai cunocute dar per ansamblu mi-a placut foarte mult.
Duminica nu am facut multe lucruri,m-am uitat la un film,am mai lucrat in photoshop si finalul zilei a fost frumos,m-am intalnit cu iubita mea de care imi era foarte dor.
Astazi acelasi lucru,un efect interesant in photoshop,un film si o plimbare cu baietii pana in real.Ziua inca nu s-a sfarsit dar nu ma astept la mari schimbari de stare.

Numai bine
 

1 comment so far.

  1. Simona M. 8 septembrie 2008 la 10:26
    Si ei i-a fost dor de tine >:D<

Something to say?