drumuri birou si pat

Category: , , , , , , By Gig

Cam asa s-ar caractezia ultimele zile de la postul precedent.Vine frigul,am inceput sa port mult mai des ciorapi (picioarele imi ingheata cel mai rau) si sa dorm cu geamul inchis.Partea buna a acestui frig este ca anunta inceperea noului an universitar,un an in care vreau sa trec de la un student mediocru la unul demn de exemplu.Am vazut cum sta treaba cu dezinteresul majoritatii profilor,cu seminariile si cursurile puse aiurea,cu sesiunile,cu restante...ce sa mai...sunt pregatit.

Vorbind de drumuri,incerc sa ii fac iphone-ul lui Nicu de cand a venit in romania,l-am mai facut de 2 ori inainte dar acum nu mai vrea nimic,am zis ca sunt eu idiot si nu mai stiu sa fac,asa ca am ales sa ma duc la un coleg de grupa care il are deblocat si l-a facut singur pana in drumul taberei (metrou nicolae grigorescu-crangasi,41 6,7 statii).Am incercat noi cam toate metodele posibile dar nimic,pur si simplu nu vrea,decodarea merge ok dar nu vede operatorul de telefonie mobila.Dupa 4 ore am plecat pe acelasi drum cu iphone-ul tot stricat.Ajuns acasa,am halit ca eram lihnit dupa care am plecat iar in crangasi.

Ziua urmatoare am petrecut-o pe toata la birou,am facut lucruri noi in photoshop aici si aici.Vreau sa ma apuc si de flash,nu mult cat sa pot face niste butoane ok care sa atraga mai mult.Am vazut si 2 filme: Cars(ok,nu foarte impresionant) si superbad (mediocru,jalnic,expirat,etc).Acum sunt din nou in fata calculatorului iar peste 2,3 ore ma asteapta patul meu cel mare.

Urmeaza o noua zi,o noua era

numai bine

 

3 comments so far.

  1. Mishu 3 septembrie 2008 la 14:01
    Aia cu studentul demn de exemplu e de mare angajament, asa am zis si eu, dar stiam sigur ca la mine nu o sa se intample!

    Bafta Maxima in noul an!
  2. Gig 3 septembrie 2008 la 14:09
    bai nu am zis asta cand am intrat in anul 1...vroiam doar sa imi iau examenele...acum vreau sa fac lobby klumea la profi,sa le invat materia si ce imi place sa aprofundez:P
  3. Simona M. 8 septembrie 2008 la 09:37
    Nu mai scrii nimic?:(

Something to say?