Steaua

By Gig

Am fost la meci,primul meu meci care nu l-am vazut pe tv ci eram acolo,acolo cu ultrasii,cu prietenii din anosr,cu copilul suporter infocat care eram acum multi ani.Nu a fost oriece meci,era champions league,cu alte standarde atat de siguranta cat si de joc propriuzis.M-am dezamagit putin deoarece rationamentul din mine a invins spiritul de suporter cand am plecat la sfarsitul primei reprize ca sa nu pierd metroul spre casa.Puteam invinge apa care cadea neincetat din cer si imi facuse hainele cu 3 kg mai grele,puteam invinge foamea,puteam invinge noaptea ce urma sa o petrec pe cine stie unde.Dar nu am facut-o,rationamentul m-a facut sa aleg o cale mai usoara,o cale care poate m-a ferit de gripa sau alta boala.Dar sa va zic niste pareri care ti le formezi prima oara cand esti pe stadion si nu mai privesti meciul din canapea consumand bere si spargand seminte:

-gazonul si tribunele sunt mai mici decat par la tv

-timpul trece mai repede pe stadion

-nu tot stadionul canta excesiv ci un numar mic de suporteri fanatici

-peluzele sunt pline mereu

-scaunele din stadion sunt rudimentare,de o calitate mai slaba decat cele din metoru/ratb

-jandarmii isi fac treaba

Imi pare rau ca nu am castigat dar Steaua a jucat jalnic.

numai bine,

 

0 comments so far.

Something to say?