busy day

By Gig

Zi frumoasa astazi,spun asta deoarece nu am avut deloc momente cand sa ma plictisesc si subliniez mai mult deoarece nu am folosit calculatorul decat de dimineata 5 minute.

Am plecat cu Liviu,coleg de apartament la expozita de advertising de la romexpo.Toate bune si frumoase cand  am ajuns acolo,ca pana sa ajungem,am stat sa asteptam minunatele ratburi si metrouri de ni s-a facut rau.Am intrat acolo,am achitat taxa de 6 ron si am intrat in cladire.Prima impresie woooow,numai culori,fete frumoase,chestii care nu le intelgeam numai bune sa fie explorate.Ce s-a intamplat acolo a fost cat de se poate de simplu...o expozitie a firmelor care fac advertising cu ceea ce au facut si a firmelor ce produc materiale de adversing.Practic erau o multime de standuri cu tot ce ofera firmele pt personalizare ( de la brichete la masini sau cutite) cat si firme cu imprimante gigant care tot printau niste imagini la o claritate senzationale,fete frumoase la firmele mari ca iti dateau cartea de vizita sau un pliant,nu puteai sa le refuzi.Ne-am plimbat noi pe'acolo cateva ore dupa care nu puteam pleca doar cu ghiozdanul plin de pliante asa ca am vb cu un tip de la hp sa ne dea un afis,daca il pot numi asa,cu o dimensiune gigant (cat peretele de inalta) in care e o tipa draguta.

Dupa ce am ajuns acasa am pus pe perete marele afisul si am plecat spre "zilele bucurestiului".Am ales sa nu ma duc la multe chestii ci sa fac ceva interesant asa ca am fost la Muzeul National de Istorie si la Muzeul Antipa.Muzeul de Istorie nu mi-a placut sau mai bine zis mi-a placut doar partea cu coloana lui Traian si camera cu aur,in rest cam saracacios.La Antipa a fost caterinca inca de la inceput...scria la intrare expozitie de reptile vii...wow...am intrat pe'acolo am vizitat toate zonele de la vegetatie maritima pana la mamuti,am trecut prin pestera unde lumea arunca intr-un izvor banuti sperand sa li se indeplineasca o dorinta si am ajuns si la reptile...ei,ce sa vezi,intrare 4 ron :| wtf??? in momentul ala am parasit muzeul.Zona cea mai caterinca a fost cea a felinelor unde parca astia au dat sa fumeze iarba animalelor inainte sa le impaieze...deci toate aveau un zambet sau schitau un zambet,lucru care m-a facut sa rad in ultimu hal.Am fost apoi pe jos pana in izvor unde mi s-au confirmat banuielile : lume la fel de multa ca la deschiderea faimosului brad in bucuresti,am stat putin si m-am tirat.

Cam atat pe ziua de astazi,numai bine

 

2 comments so far.

  1. Oana 20 septembrie 2008 la 15:22
    Dap... felinele alea erau chiar tari... si unele cu niste ochi bulbucati :)) Tare :p
  2. Simona M. 22 septembrie 2008 la 11:42
    uratule

Something to say?