changes

By Gig

frig...ploaie...a inceput cel mai urat anotimp din cele 4.A trebuit sa imi schimb hainele,sa pun la pastrat nr mare de tricouri pe care le purtam cu drag si sa imi scot cele 2 hanorace.E friguroasa camera asta,stau imbracat,dardai,d'abia apuc sa adorm din cauza frigului.

Si oamenii se schimba,unii isi aduc aminte de mine,altii ma neaga,ma critica,ma parasesc .Sa fie oare din cauza schimbarii de anotimp sau este ceva mai mult?Sa iau masuri? Nu...o sa va spun ce o sa fac,o sa stau aici si o sa ii tin aproape pe cei care vor cu adevarat sa imi fie aproape si cu ceilati o sa fiu nepasator,rece,antisocial.

Sunt intr-o perioada grea,tot ceea ce ma motiva inainte sa ma ridic din pat cu zambetul pe buze s-a dus,s-a terminat aproape instantaneu.Norocul meu este ca m-am reapucat serios de voluntariat : sunt coordonator a 2 proiecte (ghidul ciberbobocului si examen de siguranta),sunt implicat in unul din cele mai mari proiecte anosr (gala profesorului bologna) si ma ocup de diverse activitati de PR ale sisc-ului.Deja mi-am luat multe task-uri,uneori simt ca nu fac fata,ca nu am inspiratie,ca nu mai am parte de entuziasmul ala cand le fac.

Trec si eu prin schimbari,tot ce pot sa fac e sa sper ca: "vor veni vremuri mai bune" .

numai bine

 

0 comments so far.

Something to say?