prima zi din anul 2

By Gig

Da,a inceput,inafarsit am ce face,insfarsit nu o sa ma mai plictisesc si nu o sa mai stau aiurea in casa.Stiu ca pare ciudat ca un student sa isi doreasca sa inceapa facultatea dar eu chiar ma bucur.Am fost astazi la deschidere,evident aglomeratie inca de dimineata,atat la facultate cat si la metrou.Lucrul bizar este ca m-a incantat aceasta aglomeratie,m-a incantat sa ma imbulzesc in metrou sa aud boboci discutand din toate partile despre ce au auzit ei despre nuj ce profesor,persoane care se plangeau de aglomeratia din metrou,etc.

Am fost astazi mai tot timpul pe fuga deoarece romanul e roman si ii place sa faca lucrurile cu 2 ore inainte.Trebuia sa avem ghidurile in sediu acum 2 zile dar nu,oamenii au stat chill si a trebuit sa ma duc din jumatate in jumatate de ora sa iau cate 100 de bucati.In rest a fost tare,ai o senzatie foarte tare cand sunt in jurul tau numai boboci asa dezorientati si iti cer anumite informatii si apoi iti zic un multumesc sincer.

Inca un lucru foarte tare astazi a fost intalnirea cu cea mai buna prietena a mea,Niko,care ieri a venit din America si a dormit pana astazi.Momentul a fost foarte emotionant deoarece nu stiam ce sa zic,cum sa reactionez,daca sa ma uit la ea sau sa o iau in brate,sa o pup.A fost foarte tare,imi era super dor de ea si acum totul o sa fie mult mai tare.

Cred ca a venit momentul cand pot sa postez zilnic asa ca pe maine.

numai bine,

 

2 comments so far.

  1. Mishu 2 octombrie 2008 la 10:57
    Ce e si mai ciudat faptul ca un ANOSRist se plictisea :)))

    Oricum, treaba buna cu ghidurile alea, noi ne-am axat pe altele la recrutari :D
  2. Gig 2 octombrie 2008 la 12:01
    a,pai stai asa ca asta a fost doar incalzirea :))

Something to say?