iasi 600

By Gig
Da...weekend-ul trecut am fost in iasi.Sunt membru in comisia de it anosr si a trebuit sa lucrez pe materialele nationale.Dar nu o sa discut despre asta acum deoarece am sa va arat ce am facut la momentul oportun.

Iasi-ul mi-a lasat o impresie mult mai frumoasa decat data trecuta,am apucat sa il vizitez putin mai mult sa vb cu mai multa lume,etc.La ultima vizita am fost doar in zona copou care este ceva de genul regie,doar ca este o regie fumoasa,caminele nu's unu langa altu,exista spatii verzi multe,sunt f putine fast food-uri,etc.Un loc frumos dar nu m-a impresionat asa mult,nu vroiam sa vad un exemplu bun de regie ci vroiam sa vad orasul istoric.

Iasi-ul implineste anul asta 600 de ani de la prima aparitie a lui in acte ceea ce a insemnat o implicare mai activa a primariei.Prima impresie a fost aceeasi suuuper curat,apoi arhitectura orasului m-a omorat,este geniala,piata centrale este gen italia cu multi porumbei care zboara in toate directiile pe langa tine,mitropolia este grandioasa si lumea foarte de treaba.

Aceasta "mica vacanta" de lucru mi-a prins bine,am iesit putin din agitatia din bucuresti desi tot aici ma simt mai bine.O faza foarte tare a fost in tren cand treceau "comerciantii" ambulanti cu cateva zeci de telefoane de vanzare (probabil luate din compartimentul anterior),lanturi si ceasuri (idem) si fast food-uri ambulante.Un lucru care mi s-a parut genial au fost pamblcile care erau pe toti pomii pe care scriau "eu iti dau oxigenul".


 

2 comments so far.

  1. Oana 23 octombrie 2008 la 01:03
    Vreau si eu la porumbei :((
  2. Anonim 27 octombrie 2008 la 15:19
    campania cu eu iti dau oxigenul a inceput la bucuresti

Something to say?