drumul spre autodistrugere

By Gig
A inceput,vine din ce in ce mai des,momente,clipe,trairi toate care imi dau mici senzatii de stingere.Credeam ca in acest an universitar am sa fac lucrurile putin mai bine decat anul trecut si ma refer aici pe plan fizic,trupesc.Credeam ca am sa ma trezesc cu ceva timp inainte sa fac oriece ca sa am timp de o mica masa.Nu,nu se intampla asa,aleg mereu sa mai dorm 5 minute,cand suna telefonul iar atipire 5 minute si apoi iar 5 minute,5 minute pana sunt in criza de timp.Asa ajung eu sa am doar o masa pe zi caci plec dimineata si ma intorc seara stors de putere si creativitate.

Partea buna este ca incep sa redevin activ,sa redevin acel Gig care era peste tot anul trecut si isi facea vizibilitate pe oriunde trecea.Acel Gig,care acum are responsabilitati caci am fost ales director relatii externe in sisc si membru in comisia de it anosr.Incep sa o duc bine,sa imi imbunatatesc aptitudinile,sa am materiale care sa le fac,sa primesc feedback-uri,sa cunosc lume noua (boboace bune anul asta in csie) dar toate astea cu un cost.

Sper doar sa duc proiectele in care m-am implicat la bun sfarsit ca sa pot sa ma concentrez apoi in mod exclusiv departamentului si design-ului.

numai bine,
 

1 comment so far.

  1. Mishu 8 octombrie 2008 la 11:19
    Poate facem un bal cu voi, ceva...asta apropo de tipe bune :D

    CU baietii venim noi B-)


    Mult spor in noul an :D

    Mishu

Something to say?