noaptea diminetii

Category: , , , , By Gig

Noapte,putina racoare,un pahar de apa,lm rosu si laptop-ul aprins.Stau pe scaunul dur,becurile nu merg,mi-e lene si nu stiu ce sa scriu.Aberez putin cu acesta introducere si scriu in continuare,ce am mai facut.

M-am culcat la 8 dimineata ziua trecuta deoarece atat eu,cat si colegul meu de apartament,am fost rapiti de serialul joey.Am vazut tot sezonul 1 si 3 episoade din sezonul 2,am fost rapiti,totul a inceput ca o gluma,ca ceva la care sa ne uitam in timp ce terminam sticla de pepsi si punga de seminte,dar s-a transformat intr-o obsesie de "a vedea ce urmeaza".Am fost trezit la ora 12 de catre vicepresedinta profesional care m-a rugat sa vin sa ajut cu niste chestii.Trezirea la mine dureaza si cand spun dureaza inseamna ca dureaza,sunt anumite etape pe care trebuie sa le parcurg: cafeaua(sau ceaiul negru/verde in caz ca nu am cafea) insotite de prima tigare undeva pe geam sau balcon ; verificarea frigiderului pentru o viitoare masa ; verificarea tuturor adreselor mele:blog,flickr,mail,aseforum ; dush si apoi masa.

Momentan nu stiu ce sa mai scriu,ne auzim maine,de fapt astazi ca am intarziat cu postul  

 

0 comments so far.

Something to say?