just...

Category: , , , , By Gig

O noua zi,o noua amintire,o noua incercare,un nou razboi,o noua speranta.M-am trezit putin confuz,nedumerit de ce trebuie sa fac,cum sa reactionez.Soarele emitea o caldura insoportabila in camera mea,pachetul de lm era pe sfarsite iar cafea nu mai aveam.

Am fost sunat de vicepresedinta anosr profesional sa vin sa ajut pe partea de "logistica" (sa ma ocup de tot ce inseamna coffee-break) la dezbaterea pe mobilitati.Ajuns acolo am ajutat putin cu sala,am socializat cu lumea,ma bucur ca incep sa stau pe langa bc-ul anosr si apoi m-am apucat.Nu a fost multa munca ci mai mult rabdare.Am recuperat acolo si cafeaua pe care nu am apucat sa o beau de dimineata.

Ce s-a intamplat apoi a fost cu totul si cu totul magic.M-am simtit minunat,perfect,nu ma mai simtisem asa de bine de mult timp,am inceput iar sa surad adevarat,sa cred 100%  in mine si mi s-a reconfirmat ca logica nu este intotdeauna valabila.

Tot ce va pot spune in legatura cu oriece este: just believe in it

 

0 comments so far.

Something to say?