luni,lumi si un suras

Category: , , , , , By Gig

O noua saptamana,o noua perioada cand sunt condamnat in lumea mea din inchisoarea mea,aparatamentul din salajan.Astazi am mai facut o imagine in photoshop din categoria editare foto.Nu mi-a iesit tocmai cum trebuia dar sunt multumit de rezultatu final in masura in care sunt in formare,sau cred ca sunt si experimentez pentru prima data efecte noi.

Tocmai am terminat de rasfoit paginile revistei sapte seri nr 530,ultimul aparut cred,in winamp imi canta veritasaga si scriu pe blog.In general imi plac ambele reviste,atat sapte seri cat si b24fun datorita diversitatii articolelor si multitudinea imaginilor/afiselor pe care le cuprinde.De la o vreme am inceput sa ma simt putin ciudat cand ma uit la afise/reviste deoarece parca in mintea mea se deschide photoshop-ul si reconstituie imaginile vazute.Si cu cat ma uit mai mult observ mai multe detalii,efecte,greseli,etc.Dupa parerea mea asta se poate explica ori prin prisma faptului ca am innebunit ori imi formez ochiul pentru asa ceva.Revenind la revista,articolul lui cartarescu-bun,sascha-frumos,raluca simion-bun,in rest nu mi-a mai placut ceva anume.Ceea ce mi-a placut au fost,cum am spus si mai sus,numarul mare de afise,unele bune,majoritatea jegoase.Nu inteleg de ce graficienii respectivi se limiteaza la ceva banal si nu acorda mai mult de 20 de minute unui afis.Nu ma consider nici eu mare grafician,am facut un astfel de afis,ce'i drept acum ceva timp si nu mi-a iesit extraordinar.Astept cu nerabdare o noua ocazie de a pune in practica noile tehnici invatate.

Mi s-a mai intamplat ceva extraordinar astazi,m-am trezit dupa multa timp cu un suras pe buze,aveam inima plina,putine emotii.Nu stiu ce era in sufletul meu,nu inteleg ce s-a intamplat,daca ma impinge sa am din nou sperante,daca imi prezice viitorul sau vrea sa ma bucur acum cat mai am timp.Nu am reusit nici acum sa descifrez ce a vrut,dar "ucigasul perfect",timpul imi va raspunde si la aceasta intrebare.

Pana atunci va urez numai bine

 

1 comment so far.

  1. Oana 27 august 2008 la 12:17
    I have a hunch that you have all the reason to have hopes and to be happy :p And u know I'm right :D

Something to say?