forever summer

Category: , , , , , By Gig

Parca vara asta nu mai trece,nu zic ca nu mi-a placut,a fost o vara fumoasa cu evenimente care m-au facut fericit si cu evenimente care nu.Proportional tind sa cred ca cele frumoase au fost mai multe,nu regret nimic din ce s-a intamplat cele negative imi sunt datorate doar mine si modului meu ciudat,impulsiv,lenes de a fi.Nu spun si despre partile mele bune,cineva mi-a zis ca daca las pe cineva sa ma cunoasca cu adevarat o sa doreasca sa imi fie prieten toata viata si daca cineva nu mai vrea sa fie cu mine inseamna ca nu stie ce pierde.Imi permit sa ma incred in vorbele acestei persoane deoarece am un numar foarte mic de prieteni adevarati,dar ei ma stiu si ma apreciaza ca ceea ce sunt.

Ieri seara m-am apucat sa citesc o carte: The Priciples of Beautiful Web Design,consider ca fiecare deschidere a photoshop-ului ce se concreziteaza intr-o imagine pe flickr,aporopo si astazi am facut ceva aici,ma duce spre un viitor pe care mi l-as dori in grafica web.Nu am apucat sa o termin ca m-a apucat somnul si am deshis tv-ul care m-a tinut treaz ceva vreme.

Incep sa imi revin din punctul de vedere al hiperactivitatii,cum o numeam eu,implicarea in proiecte ONG.Daca nu punem la calcul proiectul la care sunt actual coordonator: Ghidul ciberBobocului,urmeaza sa ma implic la nivel national la realizarea proiectelor Gala Profesorului Bologna,Chefest 2009 si Start Internship 2009.La nivel local,in SiSC,nu m-am decis inca daca vreau un proiect anume,mi-as dori sa lucrez la toate anumite bucatele cum ar fi promovarea,grafica si pr.

Cam atat pe astazi,o zi buna ;)

 

6 comments so far.

  1. Mishu 27 august 2008 la 07:17
    Nice :)
    Si eu am venit super motivat si super pus pe treaba, sper sa ne reuseasca toate proiectele, in special cele la care vom lucra impreuna :)
  2. Anonim 27 august 2008 la 16:50
    treci pe deviantART. ai deschidere mai mare decat pe flickr, nu exista restrictii la dimensiunea imaginii sau la spatiu folosit ;)
  3. Gig 27 august 2008 la 23:50
    o sa trec,dar si pe flickr iti arata img la dimensiunea nativa si imi ajunge spatiul care mi-l ofera,100 MB pe luna
  4. Anonim 29 august 2008 la 07:26
    he... contul free iti limiteaza imaginile la 1024 cu 700 si ceva iar ce e mai mare, il redimensioneaza in jurul dimensiunii asteia. daca pozele tale sunt la dimensiuni mici din start, normal ca nu-ti mai umbla.
  5. Anonim 1 septembrie 2008 la 02:09
    Hello! Stii unde va avea loc urmatoarea editie a proiectului Gala Profesorului Bologna?
    O sa ne vedem acolo :D
  6. Gig 1 septembrie 2008 la 04:56
    dap...bucuresti-ul o organizeaza...eu ma numar printre organizatori deci da...ne vedem acolo ;)

Something to say?