planuri pe 2009

By Gig
Acest post vroiam sa il scriu pe 1 ianuarie dar,din nou, din diverse motive nu am facut-o asa ca daca tot sunt in "tabloul de bord" al blogspot-ului trebuie sa o fac. 
Am planuri mari pe 2009 si trebuie sa le scriu undeva si nu ma sfiesc sa le fac publice, la sfarsitul anului ma puteti judeca si voi prin ce am realizat sau nu.

Sa incepem:
-imi cumpar macbook (noul mac de 13")
-imi cumpar ipod touch (16gb)
-citesc minim 50 de carti
-iau toate examenele
-invat joomla
-ajung avansat in photoshop
-imi cumpar domeniu si imi fac propriul blog cu template-ul care il am in cap
-ajung presedinte in sisc si continui munca adinei de a-l face mult mai tare ca anul trecut
-nu uit ca sunt student -> fun
-imi fac office acasa (birou klumea,scaun,imprimanta,etc - deja scaunul l-am cumparat )
-imi fac licenta
-merg la multe conferinte/workshop-uri
-fac un internship klumea
-daca imi merge treaba cu joomla ma apuc de freelance-ing sau ma angajez la o firma deschisa la minte care nu tine sa fiu prezent acolo ci pot sa lucrez de unde vreau
-vizitez 3 orase din tara si 1 din afara
-iau 10 la o materie (nota finala)
-tin training-uri pe desing si public tutoriale in reviste

 

5 comments so far.

  1. Oana 19 ianuarie 2009 la 12:26
    Mult succes sa iti implinesti toate aceste dorinte >:D<
  2. that next door boy 19 ianuarie 2009 la 15:04
    deci
    - 50 carti = 1 carte pe saptamana. succes!
    - licenta inca de la inceputul anului viitor? /:) sper sa fii al naibii de motivat! :P
    - 10 ai asigurat la PR :))

    In rest, foarte realiste si sper sa iti iasa toate! :)
  3. Anonim 19 ianuarie 2009 la 18:24
    pai numai bine. ai obiective realiste;) tine-te de ele.
  4. miChou 12 februarie 2009 la 03:58
    nu vreau să par răutăcios şi cârcotaş, dar ai putea să şi înveţi când se pune „pe” înaintea lui „care” ;-)

    în rest, spor şi să te ţii de „plan”!
  5. Anonim 15 februarie 2009 la 21:36
    ..patetic..

Something to say?