fun

By Gig
Vorbeam zilele trecute cu niste prieteni care mi-au reprosat ca nu am mai scris asa ca in dimineata asta,cu cafeaua pe masa, in bucatarie (ca ne-am luat router wireless ) si  o tigare pe jumatate trasa m-am pus pe scris.
Nu am mai scris pentru ca am sarit peste multe lucruri tari pe care am tot zis sa le scriu dar din diverse motive nu am facut-o si nu mai simteam o continuitate pentru mine in blog.
Ca sa fac un rezumat al evenimentele unde am fost/participat am sa le scriu pe scurt, ca la scoala, cu liniuta si deoarece titulul se numeste "fun" va puteti da seama cam despre ce este vorba.
-petrecerea umanitara de craciun
-petrecerea de craciun sisc
-betii prin camine
-pationar
-multe iesiri la suc,bere,narghilea,ciocolata calda,etc
-revelion la covasna
- super surpriza de ziua mea care mi-au facut-o cei din sisc ( va iubesc pe toti :* )...(am facut 21 baaaaai  :-s )
Cam atat din cate imi amintesc eu, acum sunt in sesiune, am dat 2 examene , mi-am omorat neuronii la 2 proiecte la care am stat adunat 20 de ore pe putin iar maine urmeaza cel mai greu examen din facultatea asta : statistica matematica si probabilitati.

multa bafta la toti in sesiune
 

1 comment so far.

  1. Joomla auction component 22 noiembrie 2011 la 05:16
    I really impressed after reading your post. Everyone should want to bookmark your site. Good works. Your work shows how much efforts you did. Want more post like this. Thanks.

Something to say?