hifi arena

By Gig
Am fost astazi al expozitia HiFi arena.Prima impresie : slabut. Eram anul trecut (universitar ) pe la mijlocul evenimentului it fest cand vine un membru si zice : “ bai hai la hifi arena, e o expozitie cu produse audio/video de la toate firmele mari” ok, hai sa mergem, cum fac asta??? “pai te inscrii pe site”. Cam asa am ajuns anul trecut la eveniment. Anul acesta am primit invitatie frumos, cu numele meu pe plic si foaia de la badge.

Asa, am ajuns acolo…nu mi-a placut,poate si pt ca am fost singur, dar sunt sigur ca si ceilalti care au fost anul trecut or sa ramana cu un gust amar.Hotelul,intradevar mult mai frumos dar muuult mai putine firme,parca oamenii aia si-au pierdut interesul pentru a face ceva wow,ceva care sa povestesti prietenilor cand iesi la o tigare intre cursuri,ceva care sa iti ramana in minte ca dorinta pentru “cand o sa fii mare”.In fiecare camaruta erau persoane care doreau doar sa vanda si nu sa isi faca reclama.

Anyway…printre multitudinea de boxe de diferite forme/putere , lcd-uri Blue Ray,Full HD ?!? , tipe imbracate cat mai sumar si cat mai brading , am gasit si niste lucruri care mi-au placut :
1.Campania celor de la Panasonic – cum ca produsele lor se caracterizeaza prin 4 lucruri : experienta,pasiune,calitate si ecologie
2.Un sistem 2.1 de la Bose pentru laptop – arata bine, rupea ca putere si se controla foarte usor
3.Ecranul OLED de la Sony – iubesc tehnologia asta, d’abia astept sa fie accesibila, trebuie sa vedeti ce culori afiseaza :X:X:X
4.Un mp3 player de la Sony – are forma de cilindru,2 boxe mici pe ambele parti si se misca dupa ritm

Concluzia este ca daca nu aveti invitatie nu se merita sa dati 30 de ron, taxa de intrare in expozitie.
 

0 comments so far.

Something to say?