de tot???

By Gig
Iti mai aduci aminte de primul vers,prima melodie,feestyle,primul vis de formatie,prima prestatie live, de freestylurile la tonomat, de cele 4 cutii de cafea,10 pachete de tigari ,2 viniluri si 1 piesa???Iti mai aduci aminte primul revelion, scena de telenovela de la parter, betia aia crunta,berile din parc si dezamagirile fetelor pe care le-am cunoscut ,de primul joc de sah , de tot…iti mai aduci aminte???

Iti mai aduci aminte cand ne-am vazut prima oara in clasa, primul “pace frate” ,prima discutie despre hiphop ,primul 4 , primul 3 , primul 2 care le-am luat la liceu???Iti mai aduci aminte primul counter pe care l-am facut,prima ora chiulita de la romana cand mergeam sa bem tarie,cand am venit rupti la romana si am facut pe toti sa rada de bazaconiile care le scoteam, de discutiile care nu se opreau despre om, de cancerigenele alea si eugeniile cumparate in numar excesiv in pauze, de filmulete , de tunningpictures, de idioata aia de engleza ,de meditatii, teze,comentatii la romana , corigente,admitere, de tot…iti mai aduci aminte???

Iti mai aduci aminte de iesirile alea la agatat , de betia de la revelion cand ai dormit cu butelia in brate ,de discutiile despre femei la o tigare si o cola , de primul beat facut , de zilele de vara cand eram jucam in disperare sah, de noptile de caterinca din bucatarie in bucuresti, de hi5 folosit in mod excesiv, de tot…iti mai aduci aminte???

Iti mai aduci aminte cand am facut prima oare break-dance la tine in fata blocului sau la statuie in parc, de cand ai iesit prima oara cu noi la o tigare in parculet, de zilele cand veneam la tine dupa liceu si ascultam ctc si veritasaga , de cum arata frigiderul tau dupa ce dateam o tura toti ,de pisica aia nebuna, de platan, de chefurile alea in care nu mai puteam sa coboram scarile si eram singurii care dansam si cantam hiphop.Iti mai aduci aminte de grafitty-u ala dupa tomberon, de berile din spate ,de tot…iti mai aduci aminte???

Iti mai aduci aminte de discutiile alea filosofice care le aveam pe mess de nu se mai terminau, de scrisori, de sperante care ti le puneai in mine, de petrecerea ta de 18 ani, de pauzele din liceu ,de germana care nu o intelegeam ,de profa de franceza, de tot…iti mai aduci aminte???

Iti mai aduci aminte cand ne-am vazut prima oara in fata la mec, de prima discutie pe mess, de primul "my best fiend" care ni l-am spus, de carile xeroxate, de cand m-ai tas sa ma inscriu , de prima sedinta, de betii ,de sfaturi ,de meditatii ,de incredere in mine, de dezamagiri, de muulte reply-uri,de tot..iti mai aduci aminte???

Iti mai aduci aminte de prima iesire la bere,de timpul ala care s-a scurs mai rapid ca o cascada, de plimbarile prin parc , de film , de noptile alea lungi si fumoase, de mare, de cursurile de sisteme de operare, de imac ,de mancare, de tot...iti mai aduci aminte???

Voi ceilati,va mai aduceti aminte de toate clipele, zambetele, petrecerile, nebunia aia care o aveam, de tot...va mai aduceti aminte???
Caci eu nu v-am uitat pe niciunu si chiar daca nu mai credeti in mine si nu am mai vorbit sunt mereu aici pentru voi.
 

3 comments so far.

  1. Anonim 9 noiembrie 2008 la 16:34
    stii bine ce cred despre tine si cu toate astea nu pot sa nu iti spun Rock On!!!!!!!! si meriti sa iti zic asta....esti unu din putinii oameni care merita un "you rock" sincer...
    mai vb si qm ai zis"iti mai aduci aminte de primul "pace frate" " ...so...Peace!
  2. Simona M. 10 noiembrie 2008 la 01:59
    Cum crezi ca as putea sa uit ? :)
  3. Anonim 12 noiembrie 2008 la 02:53
    Respect.

Something to say?