back in the capital

By Gig

Nu am mai scris zile astea pentru ca pur si simplu nu am avut timp,poate pentru prima oara in multe luni am facut ceva de dimineata pana seara care evident includea si frecare de menta dar nu acasa.

Am fost la zilele Alexandriei,orasul meu natal,vineri si sambata.Ele au inceput de joi dar atunci a venit Nicu si nu ne-am dus ca am avut muuulte de povestit.Scurta descriere a evenimentului: jalnic.Vineri cand coboram cu Nicu din microbuz aveam putin emotii,multa lume,urma sa ne intalnim cu multi colegi din liceu,sa depanam amintiri,sa schimbam impresii,caterinca,etc.Pai...nu a fost asa,ne uitam unu la altu si parca nu aveam ce sa mai ziceam,ne-am schimbat,atat eu cat si ei.Dupa scurta introduce cu ce mai faci etc,am vb de alti culegi ca sunt bulangii ca nu au venit dar apoi eram blank,nu mai aveam ce sa vorbim.Vineri a fost doar muzica populara,nu era nici un cunoscut in oras,am dat 3 ture si nimeni.Sambata a fost mai ok ca sa dau si o nota de optimism,ne-am intalnit 6 persoane,au fost niste trupe de care nici nu auzim la inceput,urmate de o trupa locala,cred,de rock....aici a fost cea mai tare faza: imaginati-va 2000 de persoane,dintre care 500 cocalari,300 wanna-be cocalari si 500 cocalari din satele/comunele de pe langa alexandria,toti ascultand un tip destul de tare cantand la chitara.A urmat Directia5,nu prea m-au impresionat prin melodii ci prin profesionalism si atmosfera.

Partea cea mai placuta a fost sfarsitul si'anume focul de artificii,nu am mai vazut niciodata o asemenea coregrafie corelata superb cu muzica.Plec cu un gust amar din experienta asta,consider ca pentru mine acum alexandria reprezinta un oras mort,un oras in care ma intorc doar pentru a-mi vedea familia si a face rost de mancare/bani.

Numai bine

 

0 comments so far.

Something to say?