Sistemul nu e setat

By Gig
Articol preluat de aici

Din ciclul "doar in Romania se poate intampla asta" :

ituaţia poate părea amuzantă, însă lucrurile sunt cât se poate de serioase, ţine să ne precizeze un cititor al site-ului Antena3.ro. El ne-a trimis pe adresa redacţiei, site@antena3.ro, transcriptul unei discuţii dintre o bancă din România şi nepotul unei cliente decedate.

Aceasta din urmă a murit în luna ianuarie, dar banca a continuat să o taxeze pentru lunile februarie şi martie cu taxele de administrare pentru cardul său de credit, la care a adăugat taxe de întârziere şi alte comisioane lunare, balanţa contului ajungând astfel de la 0 la aproape 60 de dolari.

Nepotul răposatei a sunat astfel la bancă să rezolve problema. Vedeţi mai jos discuţia, întocmai cum ne-a fost trimisă pe adresa de mail site@antena3.ro

Nepotul: V-am sunat sa va spun ca bunica mea a murit in ianuarie.

Banca: Contul nu a fost inchis, iar taxele de intarziere si comisioane se aplica in continuare.

Nepotul: Poate ar trebui sa trimeti contul catre recuperare.

Banca: Deja am facut acest lucru, de vreme ce au trecut doua luni.

Nepotul: Ce vor face cei de acolo cand vor afla ca este moarta?

Banca: Vor raporta contul diviziei fraude sau catre biroul de credit, sau poate ambele lucri.

Nepotul: Credeti ca Dumnezeu se va supara pe bunica mea?

Banca: Pardon?!!!

Nepotul: Ati inteles ce v-am spus eu, partea cu faptul ca a murit?

Banca: Domnule, trebuie sa vorbiti cu supervizorul meu.

Supervizorul preia discutia cu clientul

Nepotul: V-am sunat sa va spun ca a murit in ianuarie.

Banca: Contul nu a fost inchis si taxele de intarziere si comisioane se aplica in continuare.

Nepotul: Vrei sa spuneti ca veti recupera banii din proprietatile ei?

Banca: Sunteti avocatul ei?

Nepotul: Nu, nepotul.

Ii da datele de contact ale avocatului

Banca: Puteti sa ne trimiteti un fax cu certificatul ei de nastere?

Nepotul: Da.

Dupa ce ii trimite faxul:

Banca: Sistemul nostru nu este setat pentru aceasta situatie, moartea. Nu stiu cu ce pot sa va ajut mai mult.

Nepotul: Daca reusiti sa rezolvati situatia ar fi perfect. Daca nu, puteti continua sa o taxati. Nu cred ca o mai deranjeaza.

Banca: Taxele de intarziere si comisioane vor continua sa se aplice.

Nepotul: Vreti noua ei adresa la care sa trimiteti facturile?

Banca: Ne-ar ajuta.

Nepotul: Cimitirul Sf. Vineri, Alea 29, lotul nr. 69.

Banca: codul postal va rog!

 

0 comments so far.

Something to say?