mareeee

Category: , , By Gig

mareeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Vineri plec,dupa 2 ani in care nu am mai fost,anul asta apa cea murdara si rece ma asteapta.Plec la un eveniment organizat de anosr : summercamp.5 zile......ieeeeeee...sunt foarte fericit,chiar imi doream sa vad marea anul asta iar din felul cum decurgeau lucrurile cu angajarea mea incepeam din ce in ce mai mult sa imi pierd speranta,dar neprevazutul s-a produs.Ieri mi-am luat boxeri,astazi biletul...sunt pregatit...nu am multi bani dar o sa ma descurc.Am fost in vama si cu mai putin si m-am intors cu 1 ron.Nu dau detalii acum despre ce o sa facem acolo,asta cand ma intorc.

Numai bine

 

3 comments so far.

  1. Oana 29 iulie 2008 la 12:50
    Dovada ca viitorul iti surade... Have fun ;)desi nu ma indoiesc ca asa va fi :P
  2. Simona M. 30 iulie 2008 la 07:13
    Daca mergem...
    Mergem?
  3. Gig 30 iulie 2008 la 13:27
    mergem ;)

Something to say?